دلم تنگ حرم مولاست.....

شفا می خواستم اما کنارت

همین که بهترم را دوست دارم

وداعی نیست در رسم کریمان

سلام آخرم را دوست دارم

*******

به من خورده نگیرید که زود دل تنگ می شوی....به قول شاعر..

امروز هم برگشته باشی، شک نداری / دلتنگ صحنش می شوی از صبح فردا ...

 



نظرات شما عزیزان:

سید فرهاد
ساعت15:59---22 مهر 1393
همیشه قبل هر حرفی، برایت شعر می خوانم

قبول کن من آداب زیارت را نمی دانم ...
پاسخ:و حال..... السلام علیک یا علی بن موسی الرضا...


انديشه جويان خليل شهر
ساعت12:07---22 مهر 1393
چقد عاشقات پاک وخوبن آقا
میذاری منم خاک پاشون بشم؟
آخه عاشق عاشقاتم شدم
فدای امام رضا(ع) شون بشم
پاسخ:ممنونم.....زیبا بود...


........
ساعت16:44---21 مهر 1393
وب خوبی داری امیدوارم همینطور پیش بری

پاسخ:ممنونم....با دعای شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393برچسب:, | 15:16 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?